5/15/2008

ZAPRASZAM NA PREMIERĘ CAŁE MIASTO!



PREMIERA filu Binki Bruszewskiej "MISTO PŁYNIE"
30 maja o godz 20.00
KINO CYTRYNA

after party dla uczestników imprezy w klubie REZYDENCJA
ZAPRASZAM CAŁE MIASTO!

Nareszcie po wielu przygodach i ciężkiej pracy możemy pokazać światu "Miasto Płynie" - animowany film o Mieście Łodzi. Wrocław i Bydgosz już widzieli, a ich odbiór był cudownie serdeczny, co więcej, widzowie festiwalu KAN i Kulturaliów stwierdzili, że po filmie odebrali Łódź jako 'miasto życia', najbardziej polskie miasto, o którym cała Polska mnóstwo słyszała, ale dopiero teraz dowiedziała się w czym tkwi sedno magii tego miejsca, dlaczego nagle w brzydkim dostrzegamy ładne, dlaczego miejsce z pozoru niebezpieczne jednocześnie kusi wesołością dobrej zabawy. To miasto kontrastów, sprzeczności, eklektycznego rozpadu i kreacji. Poza granicami naszego 'grodu' film zdał wstępny egzamin dojrzałości, przed nami jednak najtrudniejszy i ostateczny sprawdzain: jak film ten odbiorą Łodzianie? Tego dowiemy się już w Piątek 30 maja 2008 w Kinie Cytryna o godzinie 20.00. Zaś o godzinie 21.00 albo będziemy wszyscy osobiście zakłuwani w kajdanki przez najwyższe instancje miasta, albo zaprosimy ich na winko i świętować będziemy razem do białego rana toasty wznosząc za to nasze miasto, którego mrocznej duszy poświęciliśmy ostatni rok życia.

5 komentarzy:

Anonimowy pisze...

no ja bede.

Gosciu z Miasta

Anonimowy pisze...

ja z zona tez sie pojawie

Ewa pisze...

dzisiaj widziałam (sobota), bardzo mi się podobało:) gratuluję! rozśmieszyło mnie wiele momentów - film ma świetny klimat. najbardziej podobał mi się kosmiczny warzywniak lądujący na targowisku oraz buda z bielizną:)sprzedwaca w "biedo" też był niezły. podobnie jak dzieci z beczek i wiele innych motywów...w ogóle wielkie szacunek dla twórców! świetna muzyka! mam nadzieję, że film będzie miał możliwośc uszczęśliwic jak największą ilośc widzów.jeszcze raz brawo!

Anonimowy pisze...

cudowna konfrontacja. Nie do wiary ile gości przybyło na premierę!
Dziękuję wszystkim :)

czarnefrugo pisze...

Widziałam podczas połówki czyli już sporo po premierze...
Bardzo mi się podobał, pan parówkowy boski ;)