6/27/2007

miasto walczy za misia!




Balbina Bruszewska i Elektryczny Węgorz zaangażowali się ostatnio bardzo w obronę Se-Ma-For`a , który stracił swoją siedzibę i szykuje się do eksmisji przed końcem wakacji. Wspólnie nagrali piosenkę i nakręcili dokumentalny klip komentujący sytuację studia oraz mieszkających w nim gwiazd filmowych:





Przy powstawaniu reportażu pomogli nam Tony Cappucino (za kamerą), Kuba Gąsowski (za konsoletą), ekipa radia RMF Classic z Daro Stańczukiem na czele (przed obiektywem) oraz Leszek J. - młody zaangażowany działacz co jak nikt inny potrafi otwierać wino o drzewo :)

Dziękujemy za zaangażowanie!
Klip miał swoją premierę na konferencji prasowej w Filharmonii Łódzkiej oraz na obradach Rady Miasta w Urzędzie Miasta Łodzi gdzie panie i panowie radni w wyniku naszej zdesperowanej prezentacji postanowili podać nam oraz Misiowi Uszatkowi pomocną łapkę. Poparli nasze starania o nową siedzibę na terenie elektrowni EC1.... teraz tylko Pan Prezydent w białym szalu (to prawie jak 'na białym koniu') może nas uratować i mamy gorącą nadzieję, że zechce to zrobić bo inaczej Miś Uszatek i ekipa wylądują na bruku....

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

No bieda bieda moje kochane :(

Jak usłyszałam w TV ze chca przenosic SEMAFOR to dziwnie mi sie zrobiło... Gdzie ja teraz bede kupować kefir, jesli jeszcze przyjdzie kiedys mi tam pracować...

No i jak ja wogole ten semafor znajde.

Z tego co słyszałam Miś Uszatek (serial) póki co został sprzedany japończykom wiec może tymczasowo zamieszka w Tokyo ;)

Pozdrawiam
KaliszAnekh

Unknown pisze...

Prawdziwa perełka! Pod okiem fantastycznej Pani Reżyser aktorzy dokonywali cudów, nie bacząc na zdumioną ludność tubylczą ;). Teraz żadnemu politykowi w mieście Łodzi Miś Uszatek nie jest obojętny.:)

P.S.
Wino o drzewo otwiera się świetnie - zwłaszcza na hasło "No to panie pośle, w pana ręce":). Żeby się tylko zieloni albo druidzi nie pokapowali...

Anonimowy pisze...

Gratuluję otrzymania 50k na film od miasta!:
http://miasta.gazeta.pl/lodz/1,35136,4294018.html?skad=rss